Vaje za krepitev vratnih mišic

Napotki za izvajanje vaj:

  • Vaje izvajajte redno, vsak dan.
  • Vaje izvajajte sede.
  • Gibi pri vajah naj bodo gladki, in ne sunkoviti.
  • Začnite s 3-5 ponovitvami vsake vaje, nato obremenitve postopno stopnjujte.
  • Vaje izvajajte počasi, s hitrostjo, ki vam je prijetna.
  • Pri vseh vajah končne položaje giba zadržite par sekund.
  • Med izvajanjem vaj je lahko prisotna manjša bolečina. Po zaključku vaj mora bolečina hitro izzveneti.
  • Vaje vam ne smejo povzročati ostre bolečine, ki se širi v zgornji ud, mravljinčenja v rokah in hujše vrtoglavice.
  • Med vajami ne zadržujte diha, ampak dihajte normalno.

 

Glavo in vrat poskušajte upogniti naprej, z rokama na čelu gib preprečujte tako, da čutite napetost v mišicah na sprednjem delu vratu.
 

Glavo in vrat poskušajte upogniti nazaj, z rokama na zatilju gib preprečujte tako, da čutite napetost v mišicah na zadnji strani vratu. 
 

Glavo in vrat poskušajte nagniti k desnemu ramenu, z desno dlanjo na desnem licu gib preprečujte tako, da čutite napetost v mišicah na desni strani vratu. Enako vajo ponovite na levi strani.

Glavo in vrat poskušajte obrniti k desnemu ramenu, s pritiskom desne dlani na desno stran čela preprečujte gib tako, da čutite napetost v vratnih mišicah. Enako vajo ponovite na levi strani.
 

Vir: lek.si

Spletna trgovina WebyShop :: http://www.webyshop.com